Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Παρενοχληση απο μεγαλυτερο σε ηλικια, σε ανηλικους...

Οταν βλεπεις μια κοπελια να εχει σχεση με εναν μεγαλυτερο τοτε λες ok δεν μας νοιαζει...Αλλα οταν βλεπεις ή καλυτερα μαθαινεις οτι ενας μαλακας και αξιος να του παρουνε το κεφαλι παρενοχλει μια ανηλικη τοτε και εμενα με τιμη και δοξα μου αξιζει να παω φυλακη γιατι οχι οτι θα το εχω μετανιωσει αλλα στα τελευταια πεντε λεπτα πριν πεθαινω θα πω ΝΑΙ ΡΕ ΑΥΤΟΝ ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΦΑΓΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ... Και μπορει να πρεπει αν υπαρχει να παω στην κολαση αλλα τουλαχιστον θα ξερω οτι στην ζωη μου αποτρεψα εναν μαλακα να κανει τοσο κακο σε μια κοπελιστα και ψυχολογικα αλλα και σωματικα που θα το ειχε στο μυαλο της για παντα... Τοτε ναι οσο και να μην γουσταρω τους ανθρωπους για το κακο που επαθα απο αυτους και μου αρεσει καλυτερα να καθομαι πισω απο εναν υπολογιστη πρεπει και μου ειναι καθηκον μου να το κανω γιατι πλεον δεν αποτελει προτιμηση αλλα καθηκον...

...ZeroX...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου