Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Ολα για τα λεφτά

Εμεις ειμαστε ανθρώποι ή μαλλον οχι...Μας ειπανε οτι ειμαστε γιατι μας το λενε απο τοτε που γεννηθηκαμε...Γιατι οπως ειπε καποτε και ενας φιλος μας λενε ανθρωπους γιατι εχουμε ανθρωπια..Υποτιθετε δηλαδη, γιατι την εχουμε χασει εδω και καιρο...Θα σας πω μια ιστορια:Καποτε γνωρισα μια κοπελα που καθως "ερχομασταν" πιο κοντα(οπως νομιζα εγω δηλαδη) καταλαβα οτι νιωθω και μπορω να κανω πολλα γι' αυτην...Μετα καταλαβα ομως οτι με δουλευει για το χρημα.Και εγω την αφησα να με περναει για μαλακα δεν της ειπα τιποτα αλλα ουτε και την προσβαλα...Και ρωταω εγω τωρα...Πως μπορει ενας ανθρωπος να πουλαει τα συναισθηματα του για τα λεφτα, για κατι δηλαδη που οταν γεννηθηκαμε μας ειπανε οτι ειναι καλο για κατι που αποτελειτε απο χαρτι και ενα γυαλιστερο πραγμα που υποτιθετε οτι αξιζει τα παντα...Οκ παραδεχομαι οτι μπορει να αξιζει τα παντα, αλλα ακομα και την καρδια ενος ανθρωπου???Μηπως ειμαι μικρος σε ηλικια και δεν εχω καταλαβει τη ''παιζει'' η ετυχα σε δυο περιπτωσεις???

...ZeroX... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου