Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Σε ολους μας εχουν τυχει...

Σε ολους μας εχουν τυχει καταστασεις δυσκολες και τραγικες θα ελεγα...Το ζητημα ειναι ομως αν οι περισσοτεροι απο εμας θα μπορεσουμε να τις προσπερασουμε..Γιατι υπαρχουν ανθρωποι που απλως θα πουν "αντε γειαααααα" και θα φυγουν απο αυτο, υπαρχει ομως και ενα μεγαλο ποσοστο που θα κατσει και θα πει "γιατι ρε γαμωτο??" θα στεναχωρεθει και θα προσπαθησει ειτε να ξεκαθαρισει την θεση του ειτε να μην πει τιποτα σε κανεναν αλλα να κατσει και να τα λεει στον εαυτο του...Χωρις λυση ομως....Απο τους ανθρωπου τις δευτερης κατηγοριας δυστυχως ειμαι εγω...Εχουν τυχει πολλα στραβα και συνεχως θελω να την κανω απο εδω αλλα κατι με τραβαει πισω θελω ομως να ξεκαθαρισω τα πραγματα αλλα απο την αλλη λεω...Αστο γιατι μετα μπορει να γινουν χειροτερα...Και ετσι στην τελικη τα εχω κανει πιο σκατα...Ισως μια μερα να μπορεσω να μπω στην κατηγορια των ανθρωπων που λενε "αντε γειαααααα" αλλα μηπως εχω γινει εχθρος του ιδιου μου του εαυτου???

...ZeroX...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου