Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Θέλω τοσο να σε δω

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΟΠΟΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΥΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!

Εισαι η μορφη που ειναι χαραγμενη στο μυαλο μου οπου και να παω οπου και να με στειλει η παλιοζωη εσυ να ξερεις θα εισαι η πυξιδα μου εσυ θα εισαι αυτη η μορφη που θα καθοδηγει τα ονειρα μου και θα δεινει ουσια στην πορεια της ζωης μου...Οταν φυγεις απο το μυαλο μου τοτε και εγω θα φυγω απο την ζωη δεν θα υπαρχει πλεον νοημα να υπαρχω ειτε σαν ανθρωπος ειτε σαν υλη γιατι υπαρχω επειδη υπαρχεις εσυ ειμαι σαν ενας ανθρωπος που δημιουργηθηκε για να φυλακιστει στο μυαλο σου, στην σκεψη σου...Δεν μπορω να σε βγαλω απο το μυαλο μου...Και δυστηχως το μονο που μπορω να κανω ειναι να γραφω τις σκεψεις μου και το τι νιωθω ελπιζωντας οτι καποτε με καποιο τροπο θα πεσεις πανω σε αυτα και τοτε θα καταλαβεις τι θα εχει γινει...Αλλα θα ειναι ηδη αργα γιατι θα εχω φυγει...Που θα παω??Ποτε δεν γυρισε κανεις πισω να πει τι εγινε...

...ZeroX...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου